گردهمایی بزرگ گروه های سرود استان کرمان در آذر ماه برگزار  می‌شود 

گردهمایی بزرگ گروه های سرود استان کرمان در آذر ماه برگزار  می‌شود 

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: گردهمایی بزرگ گروه های سرود استان و جنوب کرمان در آذر ماه برگزار می‌شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: گردهمایی بزرگ گروه های سرود استان و جنوب کرمان در آذر ماه برگزار می‌شود.


مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت با یادآوری این که بزودی نمایندگانی از تهران و مشهد برای سرکشی از گروه های سرود و بررسی مشکلات آنها به منطقه جنوب کرمان سفر می کنند، افزود: به همین منظور در نظر داریم با حضور این نمایندگان گردهمایی بزرگ گروه های سرود استان کرمان را در جنوب برگزار کنیم.


وی بیان کرد: از آنجایی که برای برپایی این گردهمایی نیاز به همراهی نهادهای فرهنگی است بنابراین به منظور کمک از آنها در حال برگزاری نشست هایی پیرامون این موضوع هستیم.


عباس زاده ابراز کرد: در همین راستا هفته گذشته اولین نشست هم اندیشی با شهردار و معاون فرهنگی شهرداری جیرفت برگزار شد.


مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ادامه داد: امروز نیز دومین نشست در دفتر امام جمعه جیرفت با هدف کمک از امام جمعه برای پای کار آمدن مسئولین و حمایت ایشان از این گردهمایی برگزار شد.


وی اظهار کرد: خوشبختانه نگاه امام جمعه نسبت به هنر سرود مثبت بوده و ایشان تاکید داشتند که گروه های متعددی با مدیریت بنده در سطح منطقه راه اندازی شوند.


عباس زاده با بیان این مطلب که بنده نماینده گروه های سرود استان کرمان و جنوب هستم، عنوان کرد: یکی از دغدغه های بنده رونق بخشی به فعالیت های فرهنگی در سطح منطقه است و  از آنجایی که در منطقه به هنر سرود اهمیت چندانی داده نمی شود بنابراین سعی داریم با برپایی این گردهمایی به مشکلات آنها بپردازیم.  

پایان پیام/ 586